Monday, November 9, 2009

The Cullens


Yep you said it and I admit it. I am obsessed. It is only 10 days until New Moon comes out in cinemas here in Australia - yep we are lucky enough to get it a day ahead of everyone else in the world and we are also ahead half a day. So you will be hearing all about the movie before you can even go see it at the cinemas (except for those in Oz LOL). Marie at The Greeting Farm have these stamps available for this weekend only and I grabbed all of them. There is also a 'Bella' and 'Jacob' digital stamp but they all have different names to the characters but you can see the similarities. Hmmm Edward you can take your shirt off for me any time. Hehehe. I am so stupid.




Now I searched and searched the net and found this Cullen crest and the background so I could make a card. I have no idea who would actually want it as I don't know many people who like Twilight as much as I do (within my group of friends). So I guess I should send it to someone who would really want it. Any takers.....???? LOL. Enjoy. UPDATE: Card has already gone to a good home.

Hope you all have a great day.

20 comments:

Craftypagan said...

Oooo this is too freakin awesome! I want it missus! hehehe. Seriously am in love with this! Omg you ARE actually giving this away! Honestly I really really really would love it! am sooooo into Twilight, bit of a late comer to it but have read all the books now and am just left wishing that I was married to edward! hehehe. So can't wait for the film! Love ya, Ro

Annette said...

Oh Tracey, you are just to talented, wonderful colouring as usual, just love how you have created the background! The crest is a nice touch. I think you will have to make copies as I am sure there will be many requests for it, but please pick me LOL and could you sign it too! Oh more thing I am very lucky my hubby is called Edward and 6'2".

Sammi said...

oooh... It's GORGEOUS!!
Guess who also bought all those images last night. lol! DH just laughed at me! hehe. I'll add my name to the list of takers! I could make you one in exchange! tee hee :D
xxx

Amy said...

Oh Tracy, you crazy Twi fan! ;)
You make me laugh but your card makes me "ooh" and "aah"! That crest is a brilliant addition, very creative!

Marianne said...

Your car is Fanfreakintastic! I love Twilight and I love this card; I would love to have you send it to me!

Cheryl said...

Fantastic,brilliant idea for the background and crest!!! I purchased them all as well....lol...will be making xmas gifts for my daughters friends with them!!
xx

Ashley Nguyen Newell said...

This is fantastic Tracey! You are super talented!

Kerry said...

OMGosh, I'm totally speechless!!! My jaw is dropped almost to the floor. WOW!

suemon said...

Wow Tracey this is simply gorgeous, lucky person who recieved this, you have done a fantastic job with your colouring.
hugs
Sue x

Tammy said...

I LOVE IT!!!!!!!!!!!
Are you kidding! I got them printed off but haven't even had a chance to color them.
Trace - This card is sooo fantastic!

Viv said...

Cool card! What's wrong with your friends that they aren't fans? We're all obsessed here, especially the girls I work with! LOL!

Jodie from Oz said...

Trace, you are so funny, I have not seen Twilight and don't understand the fascination, but that being said I do appreciate a beautifully artistic card when I see one. Your background and colouring is wonderful & your excitement is contagious.
Hugs Jodie from Oz

Debbie Pamment said...

I'm not a huge Twilight fan - I like it but am not obsessed like many I know!! I admit I did pick up these little cuties though - hehehe
LOVE your card - am sure it could have gone to dozens of good home where it would be framed for Twilight posterity - LOL
xXx

Kit said...

wow Tracy, this is fab, I love these books and cannot wait for the next movie.

You asked where I got the cardboard card stands that I have in my photos on my blog...I found these on Ebay and I think they cost me around £10 each, but they are definately worth the money as it gave my stall a bit of height rather than having them all laying flat.

kaylou said...

Hi Tracey
so sorry i havn't been around hopefully i'm all sorted now.
Just been having a look around your work(with a cappucino and some chocolate...)well it did take me a while, i love what you have been doing and you little girl is soooo cute, hope you are welland i look forward to more of your work.
hugs Kaylou xoxo

Dina said...

This is AMAZING!!! You are very talented and I love that you got all of them on one card!! Your coloring rocks and I love the faded background behind them. That crest is wonderful,c an't belive you found it. I am obsessed with Twilight, can't wait for it to come out in 9 days, I just stared reading New mOon again yesterday. Great job again, I will enjoy following your blog!

Cat said...

Great card! I love all the colors you used! I am a Twilight fan too, and I have read all of the books!

Heidi Brawley said...

omg! this card is totally awesome. i took a pic of it with my camera phone so i could show the lady at my daughter's daycare. She loves Twilight just as much as me!!! She loved your card too! Too cute!!! Lucky person to have gotten this card!!!
Hugs!
Heidi

Anonymous said...

Aber argumentiere ich, dass entweder Match-Methode, schmuck thomas sabo die Partner sollten die Integration zwischen kulturellen thomas sabo glaube liebe hoffnung Ressourcen zu betonen, nach dem Markt und ihre jeweiligen Vorteile, entwickelte eine bestimmte thomas sabo shop geografische Gebiete oder Kundengruppen, den Vorteil der thomas sabo charm Kulturphilosophie andpandora Schmuck psychologischen Vorteil des Geistes angebote thomas sabo der Pandora Unternehmen Kultur. Regionale Kultur, der nationalen Kultur anhänger thomas sabo und der westlichen Kultur, die Kombination der traditionellen schmuck thomas sabo ketten Kultur, mit der modernen klassischen Kultur, thomas sabo schmuck Unternehmenskultur, kulturellen Bereich, etc., thomas sabo ohrringe abschattende Kombination aus neuen Kapazitäten und Pandora braeletproduct thomas sabo schmuck günstig Entwicklung kombiniert.

Gab said...

I'm coming late to your blog but just wanted to say how much I loved that card and the stamps on it. ARe they still available at all do you know? TIA, Gab